راهنمای خرید رژلب

چگونه بهترین رژ لب موجود در بازار را بخریم؟

راهنمای خرید رژلب

گسترش تکنولوژی باعث شده است آگاهی اشخاص نیز افزایش پیدا کند، ولی به نظر می آید در بین این تعداد از برند ، خرید مقداری سخت می باشد. هر روزه تعداد کسانی که در اینستاگرام یا یوتیوب فیلم و پست درمورد خرید لوازم آرایش را آپلود می کنند، بیشتر می گردد و احتمال دارد در بین این پیشنهادات و توصیه ‌ها، برای شما این سوال ایجاد گردد که بهترین برند رژلب چه می باشد؟ چه رژلبی مناسب رنگ پوست من می باشد؟ چه نکاتی را باید قبل از خرید رژلب رعایت کنم؟

در این مقاله ۹ نکته اساسی که احتمال دارد قبل از خرید رژلب فراموش کنید را برای شما گذاشته ایم. این مطلب به شما کمک خواهد کرد تا رژلب و مورد علاقه تان را تهیه نمایید. در نتیجه علاوه بر اینکه یک خرید آسان را تجربه خواهید کرد، در هزینه‌ هایتان نیز به مقدار خیلی زیادی صرفه‌ جویی خواهید کرد.

تست نمودن رژلب

رنگ رژلب با رنگ روی جعبه و درب آن فرق خواهد داشت پس برای فهمیدن رنگ واقعی رژلب باید آن را پشت دست خود مقداری تست نمایید. شما قادر خواهید بود این کار را روی کاغذ نیز انجام دهید و رنگ مد نظر خود را بیابید.

رنگ مو و رژلب

در صورتی که رنگ رژلب و رنگ موهای شما با یکدیگر نزدیکی داشته باشد زیبایی صورت شما افزایش خواهد یافت ، تنها باید دقت نمایید که رنگ رژلب شما باید دو درجه از رنگ موهای شما روشن تر باشد.

به رنگ پوست خود توجه کنید

جهت انتخاب رنگ رژ باید به رنگ پوستتان نیز توجه نمایید، برای پوست های تیره رژلب قهوه ای و شرابی می تواند خیلی مناسب باشد و  برای پوست های روشن رژلب پوست پیازی و صورتی زیبا خواهد بود.

انواع رژلب

رژ لب در گذشته دارای حالتی جامد مانند بود و خیلی از افراد آن را با محفظه ‌ای چرخشی آن می شناسند. این رژ لب امروزه نیز پرطرفدار می باشد و دارای رنگ ‌بندی خیلی متنوعی نسبت به رژ لب مایع می باشد. از سوی دیگر رژ لب مایع دارای ماندگاری زیاد تری نسبت به رژ لب جامد می باشد و برای موقعیت ‌های ویژه از آن استفاده می کنند.

رژلب های کرمی

رژ لب‌ های کرمی دارای مواد مفیدی برای لب مانند ویتامین E می باشند و لب‌ ها را مرطوب خواهند کرد. از سوی دیگر رژ لب ماژیکی احتمال دارد پوست لب را خشک  نماید و برای لب ‌های دارای خشکی خیلی توصیه نمی ‌شود.

رژلب مات

لب‌ های مات به لب ظاهری مخملی خواهند داد اما فرمولاسیون این نوع از رژلب ها باعث خشک شدن پوست لب خواهد شد.

رژلب براق

 از سوی دیگر رژ لب ‌های براق خیلی مرطوب می باشند و استفاده از آنها آسان خواهد بود ، اما به سادگی از روی لب پاک می گردند و نگه‌ داری از آن‌ها دشوار است.

تینت لب

در صورتی که به زیبایی طبیعی علاقه مند هستید و تصمیم دارید که لب ‌هایتان رنگ و طراوت زیادی داشته باشد، تینت لب برای شما گزینه خیلی مناسبی می باشد.

خرید بهترین رژلب

رژلب روزمره

برای استفاده روزمره بهتر است از رژلبی استفاده نمایید که برای لب ها خیلی سنگین نباشد و احساس خوبی به شما بدهد. توصیه ما استفاده از بالم یا تینت لب می باشد. در صورتی که علاقه مند باشید رنگ تازه و جذابی را امتحان نمایید، قرارهای دوستانه یا پاساژگردی وقت خیلی خوبی برای امتحان رنگ‌های جدید خواهد بود.

رژ لب مخصوص محل کار

برای محل کار استفاده از رژهای مات بیش تر توصیه می ‌شود. حتما این را به خاطر داشته باشید که از رژهایی که زود پاک می‌شوند استفاده ننمایید. در صورتی که دارای پوستی تیره دارید، استفاده از رژ لب نود را به شما توصیه می ‌کنیم. البته در صورتی که تصمیم دارید رژ لب نود استفاده نمایید، بهتر است رژ لب شما چند درجه از لب هایتان تیره ‌تر باشد. در صورتی که به رژ لب قرمز علاقه دارید، رنگ آجری یا قرمز سرد خیلی می تواند مناسب باشد.

رژ لب برای مواقع خاص

در صورتی که قرار است برای وضعیتی خاصی مانند عروسی یا تولد آرایش نمایید و تصمیم دارید رژ لبتان کلاسیک باشد، رنگی را انتخاب نمایید که با رنگ کل آرایشتان همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال در صورتی که آرایش صورت شما بیشتر مات می باشد، رژ لبی مات یا ساتنی استفاده نمایید. یا به عنوان مثال در صورتی که دارای آرایش چشم پررنگی می باشید، رژ لب نود انتخاب مناسبی خواهد بود.

اشتراک:

نظر خود را بیان کنید